REFERENT/ICA PRODAJE I OPERATIVE
Radno mjesto
PULA-POLA, ISTARSKA ŽUPANIJA
1
Na određeno; novootvoreni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
Djelomično
31.3.2025.
15.4.2025.
Posloprimac
- Viša ili prvostupanjska
- Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Kategorija B
Nije važno
Na ovoj poslovnoj poziciji primarno ćete obavljati posao sa svakodnevnom potrebom za kaomunikacijom sa našim B2B poslovnim kontaktima i biti ćete odgovorni za portfelj proizvoda postojećih kao i potpuno novih autobusnih, avio i brodskih putovanja.
Vaše obrazovanje nije presudno, ali će vaše profesionalno iskustvo biti visoko cijenjeno. Dodatno će se cijeniti osjećaj odgovornosti, dobro razvijena operativne i prodajne sposobnosti te znanje Europske kulturne i povijesti na turističkoj razini.
Vaši primarni zadaci:
• Reprodukcija i ponovni pregovori s našim partnerima u postojećim Europskim odredištima.
• Razvoj novih proizvoda - itinerera.
• Izrada kalkulacija za formiranje cijena.
• Održavanje dobre suradnje s našim dobavljačima.
Vaše vještine:
• Imate dobre pregovaračke vještine.
• Imate jake IT vještine i lako se možete upoznati s novim softwerskim sustavima.
• Pišete i govorite engleski na pregovaračkoj razini. Prednost je ako govorite i dodatni jezik.
• Imate vozačku dozvolu.
Vaše osobne kvalifikacije:
• Imate mogućnost istodobno pratiti i obavljati više zadataka.
• Odgovorni ste, usuđujete se donositi odluke i orijentirani ste na rješenja.
• Uspijevate i s kreativnim i s rutinskim zadacima.
• Volite putovati i željni ste novih znanje - istraživanja.
• Spremni ste za promjene i voljni pomoći kompaniji - također u odjelu prodaje kada stvari idu brzo.
Nudimo:
• Plaća prema kvalifikacijama.
• Izravna i direktna komunikacija sa kolegama i nadređenima, gdje pomažemo jedni drugima
• Dobro i atraktivno uredsko okruženje.
Rok za prijavu: utorak 15. travnja. Kandidate redovno pozivamo na razgovore, a do zaposlenja dolazimo kada pronađemo pravog kandidata.
Dobrodošli u Happy Tours. Jedva čekamo da nam se javite!
In this position you will primarily get to work with a day-to-day basis travel need of our B2B contacts, you will be responsible for a product portfolio of existing as well as completely new journeys, where the mode of transport is both by bus, plane and ship.
Your educational background is not decisive, but your professional experience will be highly valued. In addition, we would like you to have a great sense of responsibility, a well-developed sales force and a good insight into Europe on both a cultural and historical level.
Your primary tasks:
- Reproduction and renegotiation of agreements on our existing destinations in Europe.
- Development of new products.
- Preparation of calculations for pricing.
- Maintaining good cooperation with our suppliers.
Your skills:
- You have good negotiating skills, which is a joy for both us and our suppliers.
- You have strong IT skills and can easily familiarize yourself with new systems.
- You write and speak English at a negotiation level. It is a plus if you also speak additional language.
- You have a driver's license.
Your personal qualifications:
- You are structured with a good overview and can keep track of many details.
- You are responsible, dare to make decisions and are solution-oriented.
- You thrive with both creative and more routine tasks.
- You like to travel and want to convey adventure's.
- You are ready for change and willing to help across the house - also in the sales department when things are going fast.
We offer:
- Salary according to qualifications.
- A flat organization where we help each other crosswise
- Good colleagues and an attractive office environment.
Application deadline: Tuesday 15. April. We regularly invite candidates for interviews and employment will take place when we have found the right candidate.
Welcome to Happy Tours. We are looking forward to hear from you!
Poslodavac
ADRIA HAPPY TOURS društvo s ograničenom odgovornošću za usluge i turistička agencija
e-mailom: nikola@happytours.eu