Izaberite subjekt

    VODITELJ/ICA ODRŽAVANJA OBJEKTA


    Radno mjesto


    VELIKA MLAKA, ZAGREBAČKA ŽUPANIJA
    1
    Na neodređeno; novootvoreni poslovi
    Puno radno vrijeme
    Nema smještaja
    U cijelosti
    4.4.2025.
    30.4.2025.

    Posloprimac


    • Srednja škola 3 godine
    • Srednja škola 4 godine

    3 godine
    Opis posla:
    Voditelj objekta ili Facility Manager odgovoran je za cjelokupno upravljanje i održavanje poslovnih objekata ili projekata, osiguravajući optimalno funkcioniranje svih sustava i postrojenja. Uloga uključuje strateško planiranje, koordinaciju timova, nadzor izvođenja radova, te upravljanje budžetom i komunikaciju s vanjskim suradnicima i korisnicima objekta.

    Glavne odgovornosti:
    •Upravljanje održavanjem: Planiranje i provođenje preventivnog i korektivnog održavanja objekata, nadzor servisnih intervencija te koordinacija timova (internih i eksternih).
    •Upravljanje budžetom: Priprema i praćenje godišnjeg budžeta za održavanje, identificiranje mogućnosti za optimizaciju troškova, te upravljanje nabavom i ugovornim odnosima s dobavljačima.
    •Sigurnost i usklađenost: Osiguravanje poštivanja svih zakonskih, sigurnosnih i okolišnih propisa, te provođenje redovitih inspekcija i revizija.
    •Komunikacija i koordinacija: Suradnja s upravom, zakupcima, korisnicima objekta i vanjskim servisima; rješavanje njihovih zahtjeva i problema na učinkovit način.
    •Administracija i izvještavanje: Vođenje evidencije o održavanju, servisnim radovima, te priprema redovitih izvještaja o stanju objekta i statusu projekata.

    Uvjeti:
    •Obrazovanje: SSS/VSS tehničkog ili ekonomskog smjera (građevinarstvo, elektrotehnika, upravljanje projektima)
    •Radno iskustvo: Minimalno 3 godine iskustva u upravljanju objektima, održavanju ili vođenju projekata (iskustvo na sličnim pozicijama je prednost).
    •Stručna znanja: Poznavanje tehničkih instalacija, sustava automatizacije, sigurnosnih i okolišnih propisa, te osnova projektno-financijskog upravljanja.
    •Vještine: Izvrsne organizacijske, komunikacijske i liderske sposobnosti, sposobnost rješavanja problema, analitičnost i samostalnost u donošenju odluka.
    •Dodatne kvalifikacije: Poznavanje rada na računalu (MS Office, ERP sustavi, softveri za upravljanje projektima) i vozačka dozvola B kategorije.

    Nudimo:
    •Službeno vozilo
    •Rad u dinamičnom okruženju s odgovornošću za upravljanje kompleksnim projektima i objektima.
    •Mogućnost profesionalnog razvoja i dodatnih edukacija.
    •Redovna i stimulativna primanja
    •Rad u stabilnoj tvrtki s mogućnostima napredovanja.

    Poslodavac


    KOŽUL DELIVERY d.o.o. za trgovinu, proizvodnju i usluge
    e-mailom: info@leonela.hr