RECEPCIONAR/KA


Radno mjesto


PETRČANE, ZADARSKA ŽUPANIJA
2
Na određeno; sezonski
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
21.5.2024.
30.6.2024.

Posloprimac


  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska

1 godinu

Organizacija i nadzor svih aktivnosti recepcije u svojoj smjeni, a posebice prijema, prihvata, boravka i odlaska gostiju s ciljem osiguranja neometanog poslovanja Odjela recepcije te pružanja vrhunskog doživljaja i vrhunske usluge gostima Hotela.

Pružanje svih potrebnih informacija gostu o Hotelu i hotelskim uslugama nastojeći pozitivno odgovoriti na upite gostiju.

Zaprimanje putnih isprava od gostiju Hotela te njihova odgovarajuća pohrana.

Prodaja soba za walk-in goste.  

Zaprimanje telefonskih rezervacija i upita (izvan radnog vremena Odjela prodaje).

Vođenje brige o dokumentaciji gosta, ključevima sobe te drugim povjerenim stvarima.

Uredno i točno  upisivanje/skeniranje podatak o gostima u sustavu Hotela vodeći brigu o sigurnosti osobnih podataka gostiju (GDPR).

Zaprimanje, razvrstavanje i pravovremeno uručivanje pošiljki za goste.

Redovito evidentiranje svih zahtjeva, nedostataka i kvarova koje gost prijavi te obavještavanje o istom nadređene osobe ili druge odgovarajuće odjele Hotela.

Osiguranje pravovremenog buđenja na zahtjev gosta i vođenje evidencije o tome. 

Rad na telefonskoj centrali i spajanje telefonskih razgovora za hotelske goste kao i za potrebe radnika Hotela u službene svrhe.

Nuđenje i prodaja usluga za izlete, transfere, restorane i slično vodeći računa o tome da se radi isključivo o partnerima odobrenim od strane menadžmenta Hotela.

Preuzimanje računa dodatnih troškova gostiju, koji su knjiženi na sobu te postupanje s istima prema internoj proceduri.

Po završetku smjene pohrana smjenskog prometa i obračuna u noćni trezor u skladu s propisima i  internim procedurama Hotela.

Financijska odgovornost za poslove iz svog područja nadležnosti.

Pohrana materijalno-financijske dokumentacije iz poslovanja recepcije.

Predlaganje poboljšanja iz svog djelokruga rada s ciljem optimizacije procesa i poboljšanja usluge smještaja.

Osiguranje usklađenosti sa zakonskim propisima i internim procedurama iz svog područja nadležnosti.

Primjena pravila zaštite na radu i zaštite od požara.

Obavljanje i drugih poslova po nalogu neposrednog rukovoditelja.

Uvjeti:


Minimalno SSS.

Poželjno ekonomski / hotelijerski smjer ili slično ili odgovarajuće radno iskustvo.

Znanje najmanje dva svjetska jezika u govoru i pismu od kojih je jedan obvezno engleski.

Poznavanje zakona i propisa iz područja nadležnosti.

Odgovarajuća digitalna pismenost  - minimalno odlično poznavanje i korištenje MS Office paketa.

Financijska pismenost.

Odlične komunikacijske i prezentacijske vještine.

Odlične organizacijske vještine.

Vještine rješavanja konfliktnih situacija.

Visoka povjerljivost.

Upravljanje vremenom i prioritetima.



Poslodavac


INTERMOD društvo s ograničenom odgovornošću za trgovinu, ugostiteljstvo i turizam
e-mailom: fom@hotel-pinija.hr