ADMINISTRATOR/ICA


Radno mjesto


ČAKOVEC, MEĐIMURSKA ŽUPANIJA
1
Na određeno; novootvoreni poslovi
Puno radno vrijeme
Nema smještaja
U cijelosti
7.11.2019.
17.11.2019.

Posloprimac


Srednja škola 4 godine
Nije važno
Zadaci i odgovornosti: 
  • Obavljanje administrativnih i vezanih operativnih poslova
  • Administrativna podrška upravi i zaposlenicima
  • Zaprimanje, praćenje i arhiviranje različite službene dokumentacije
  • Osnove knjigovodstva i financijskog poslovanja
  • Svi drugi administrativni poslovi po potrebi
 
Od Vas očekujemo:
  • Proaktivan i odgovoran pristup poslu
  • Pozitivan stav i inicijativu
  • Visoku razinu pisane i usmene poslovne korespondencije
  • Savjesnost i preciznost u izvršavanju zadataka
  • Sposobnost organizacije vlastitog vremena sukladno prioritetima
  • Ugodan i profesionalan pristup prema kolegama i poslovnim partnerima
  • Učinkovitost i samostalnost u rješavanju problema
 
Uvjeti:
  • Minimalno srednjoškolsko obrazovanje
  • Napredno korištenje Microsoft Office paketa
  • Poželjno je radno iskustvo
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu (poznavanje njemačko jezika dodatna prednost)
 
Svi zainteresirani za navedeno radno mjesto koji zadovoljavaju navedene uvjete mogu svoju zamolbu i životopis dostaviti na e-mail:djurkin@ck.t-com.hr ili poštom na adresu
ĐURKIN d.o.o., Braće Graner 1, 40000 ČAKOVEC u roku od 10 dana.

 

Poslodavac


ĐURKIN d.o.o. za projektiranje i izvođenje termotehničkih instalacija i promet robe
  • pismena zamolba: Braće Graner 1, 40000 Čakovec
  • e-mailom: djurkin@ck.t-com.hr