POMOĆNIK/CA U NASTAVI ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU


Radno mjesto


KUMROVEC, KRAPINSKO-ZAGORSKA ŽUPANIJA
1
Na određeno; novootvoreni poslovi
20 sati tjedno
Nema smještaja
U cijelosti
11.9.2019.
19.9.2019.
Rad na jednom mjestu

Posloprimac


  • Srednja škola 4 godine
  • Viša ili prvostupanjska
  • Fakultet, akademija, magisterij, doktorat

Nije važno
Krapinsko-zagorska županija nositelj je projekta „Baltazar 4“ prijavljenog na Otvoreni poziv na dostavu projektnih prijedloga Ministarstva znanosti i obrazovanja „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza III.“ i odobrenog za financiranje u okviru Operativnog programa Učinkoviti ljudski potencijali 2014.-2020., Prioritetne osi 3. Obrazovanje i cjeloživotno učenje, Investicijskog prioriteta 10.3. Povećanje jednakog pristupa cjeloživotnom učenju za sve dobne skupine u formalnim, neformalnim i informalnim okruženjima, unapređivanje znanja, vještina i kompetencija radne snage te promicanje fleksibilnih načina učenja profesionalnim usmjeravanjem i vrednovanjem stečenih kompetencija, Specifičnog cilja 10.3.1. Unapređenje pristupa kvalitetnom obrazovanju na pred-tercijarnim razinama za učenike iz skupina u nepovoljnom položaju, o čemu je zaključen Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstva za projekte koji se financiraju iz Europskog socijalnog fonda u financijskom razdoblju 2014. – 2020, UP.03.2.1.03.0038 (dana 1. rujna 2017., KLASA: 602-01/17-01/28, URBROJ: 2140/01-02-17-16).
Projektom se izravno utječe na poboljšanje integracije učenika s teškoćama u redovite/posebne osnovnoškolske i srednjoškolske odgojno-obrazovne ustanove, te njihovu uspješniju socijalnu uključenost i emocionalno funkcioniranje.
 
Slijedom navedenog, Krapinsko-zagorska županija s partnerima u Projektu raspisuje
 
JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PRIJAVA
ZA OBAVLJANJE POSLOVA POMOĆNIKA U NASTAVI/STRUČNOG KOMUNIKACIJSKOG POSREDNIKA ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU U ODGOJNO-OBRAZOVNIM USTANOVAMA – PARTNERIMA U PROJEKTU „BALTAZAR 4“ ZA ŠK. GOD. 2019/2020.

 
Projektom je predviđen odabir i zapošljavanje pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju u redovitim/posebnim osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama u Krapinsko-zagorskoj županiji koje su partneri u projektu „Baltazar 4“ tijekom šk. god. 2019/2020.
 
POMOĆNIK U NASTAVI ZA UČENIKE S TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
 
Broj traženih osoba: 4 pomoćnika u nastavi
Mjesto rada: osnovne i srednje škole u Krapinsko-zagorskoj županiji – partneri u projektu
Radno vrijeme: nepuno radno vrijeme - 20 sati tjedno u nižim razredima osnovne škole (1. – 4. r.), 22 sata tjedno u višim razredima osnovne škole (5. – 8. r.) i u srednjoj školi 
Prijevoz na rad: sukladno važećim propisima/TKU
Vrsta ugovora: ugovor o radu na određeno vrijeme do 10 mjeseci
 
UVJETI:
- završeno najmanje četverogodišnje srednjoškolsko obrazovanje,
- protiv osobe nije pokrenut kazneni postupak.
 
Prednost će imati osobe:
- s iskustvom u radu kao pomoćnik u nastavi,
- koje su sudjelovale u edukacijama za pomoćnika u nastavi,
- s iskustvom u volontiranju.
 
OPIS POSLOVA
Pomoćnik u nastavi je osoba koja pruža neposrednu potporu učeniku s teškoćama u razvoju tijekom odgojno-obrazovnog procesa u zadacima koji zahtijevaju komunikacijsku, senzornu i motoričku aktivnost učenika, u kretanju, pri uzimanju hrane i pića, u obavljanju higijenskih potreba, u svakidašnjim nastavnim, izvannastavnim i izvanučioničkim aktivnostima.
Poslovi pomoćnika u nastavi su: pomoć u komunikaciji i socijalnoj uključenosti, pomoć u kretanju, pomoć pri uzimanju hrane i pića, pomoć u obavljanju higijenskih potreba, pomoć u obavljanju školskih aktivnosti i zadataka, suradnja s učiteljima/nastavnicima te vršnjacima učenika u razredu te poslovi specifični za funkcioniranje pojedinih učenika ili skupine učenika.
 
DODATNA  ZNANJA I VJEŠTINE
Poštovanje različitosti, afinitet prema djeci s teškoćama u razvoju, otvorenost, odgovornost, fleksibilnost, razvijene komunikacijske vještine, podjednaka sklonost individualnom i timskom radu, točnost u izvršavanju poslova, organiziranost, emocionalna stabilnost i dosljednost.
Odabir će se izvršiti uz pomoć stručnih metoda procjene kompetencija i osobina podnositelja prijave, a koji će provoditi Povjerenstvo za odabir kandidata u sklopu projekta „Baltazar 4“.
 
Ukoliko odabrani kandidati za pomoćnika u nastavi nemaju valjani dokaz o završenom odgovarajućem programu edukacije, nakon selekcijskog postupka u obvezi su sudjelovati u programu edukacije za pomoćnika u nastavi, a koji će se realizirati kroz minimalno 20 sati prethodno početku rada u školama partnerima u projektu.
Odgovarajućim programom edukacije za pomoćnika u nastavi smatra se edukacija u trajanju od najmanje 20 sati koja je najmanje sadržavala sljedeće elemente programa, sukladno Uputama za prijavitelje, u okviru poziva Ministarstva znanosti i obrazovanja „Osiguravanje pomoćnika u nastavi i stručnih komunikacijskih posrednika učenicima s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskim i srednjoškolskim odgojno-obrazovnim ustanovama, faza III.“, UP.03.2.1.03:
- osnovna načela obrazovanja učenika s teškoćama u razvoju s naglaskom na inkluzivno obrazovanje,
- karakteristike učenika s teškoćama u razvoju (za sve vrste teškoća),
- podrška učenicima s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnom procesu i razvoju socijalnih vještina (način pružanja pomoći),
- suradnja s učiteljem/nastavnikom/stručnim timom škole/roditeljima i drugim učenicima,
- prava učenika s teškoćama u razvoju.
 
Odabrani kandidati koji posjeduju odgovarajući dokaz o završenoj edukaciji za pomoćnika u nastavi mogu se, po provedbi selekcijskog postupka, angažirati kao pomoćnik u nastavi bez uključivanja u novi program edukacije. U slučaju da se određeni kandidati sa završenom edukacijom, a po dovršetku selekcijskog postupka, angažiraju kao pomoćnik u nastavi učenicima kod kojih specifične teškoće u razvoju zahtijevaju dodatne edukacije, takvi kandidati mogu pohađati i dodatne edukativne sadržaje prilagođene potrebama takvih učenika.
 
Po donošenju standarda kvalifikacije za pomoćnika u nastavi i stručnog komunikacijskog posrednika, kao i programa za stjecanje kvalifikacija, od strane Ministarstva znanosti i obrazovanja, sukladno čl. 9. i čl. 11. Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima („Narodne novine“ broj 102/2018), na osobe zatečene na obavljanju poslova pomoćnika u nastavi i stručnog komunikacijskog posrednika primjenjuju se važeće zakonske odredbe, kao i uvjeti u okviru Ugovora o dodjeli bespovratnih sredstva iz Europskog socijalnog fonda za projekt Baltazar 4, UP.03.2.1.03.0038.
 
S kandidatom izabranim za pomoćnika u nastavi sklopit će se ugovor o radu u kojemu će biti utvrđeni poslovi, trajanje te međusobna prava, obveze i odgovornosti ugovornih strana. Po sklapanju ugovora o radu i početku rada u školi partneru, pomoćnik u nastavi koji učeniku pruža pomoć pri uzimanju hrane i pića bit će upućen na obavljanje zdravstvenog (sanitarnog) pregleda, sukladno važećoj zakonskoj obvezi za osobe koje na svojim radnim mjestima dolaze u neposredan dodir s hranom, odnosno vodom za ljudsku potrošnju.
 
U prijavi na ovaj Javni poziv kandidat treba navesti svoje osobne podatke (ime i prezime, datum i mjesto rođenja, OIB, adresu stanovanja, broj telefona i po mogućnosti e-mail adresu) te dostaviti sve tražene priloge.
Uz vlastoručno potpisanu prijavu, kandidati su dužni priložiti sljedeće dokumente u izvorniku ili neovjerenoj preslici:
- dokaz o odgovarajućem stupnju obrazovanja (presliku svjedodžbe, diplome ili potvrdu o stečenoj stručnoj spremi),
- dokaz o hrvatskom državljanstvu (presliku osobne iskaznice, putovnice, vojne iskaznice ili domovnice),
- životopis,
- uvjerenje nadležnog suda da se protiv kandidata ne vodi kazneni postupak ne starije od 6 mjeseci od dana objave ovog Javnog poziva,
- dokaz o iskustvu u radu kao pomoćnik u nastavi, a koje kandidati prilažu ako posjeduju takvo iskustvo,
- dokaz o završenoj edukaciji za pomoćnika u nastavi u trajanju od najmanje 20 sati koja je najmanje sadržavala elemente programa utvrđene ovim Javnim pozivom, a kojeg kandidati prilažu ako ga posjeduju (potvrda, diploma, svjedodžba i slično),
- dokaz o stečenom iskustvu u volontiranju, a koje kandidati prilažu ako posjeduju takvo iskustvo (potvrda o volontiranju i slično),
- potpisanu, ispunjenu privolu za davanje i obradu osobnih podataka u svrhu odabira kandidata, a na predlošku koji je objavljen u okviru Javnog poziva (način davanja i obrade osobnih podataka od strane Krapinsko-zagorske županije kao voditelja obrade opisan je u popratnom dokumentu „Uputa o privoli za ispitanika“, a predložak privole i Uputa su dostupni na službenoj internetskoj stranici Krapinsko-zagorske županije pod ovaj Javni poziv: http://www.kzz.hr/ ).
 
Osobe koje prema posebnim propisima ostvaruju pravo prednosti, moraju se u prijavi pozvati na to pravo te priložiti pisane dokaze o tom statusu sukladno odredbama posebnih zakona te imaju prednost u odnosu na ostale kandidate samo pod jednakim uvjetima.
Pozivaju se osobe iz članka 101. stavaka 1. i 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji (“Narodne novine”, broj 121/17.) koje ostvaruju pravo prednosti kod prijma u službu, da, osim dokaza o ispunjavanju traženih uvjeta, prilože i dostave sve potrebne dokaze iz članka 103. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji u svrhu ostvarivanja prednosti pri zapošljavanju:
- rješenje o priznatom statusu hrvatskog ratnog vojnog invalida iz Domovinskog rata odnosno potvrdu o priznatom statusu hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dragovoljca iz Domovinskog rata ne stariju od šest mjeseci (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka c) i e) do k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ),
- dokaz o nezaposlenosti – potvrdu Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje o podacima evidentiranim u matičnoj evidenciji Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje ne stariju od mjesec dana (u slučaju iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),
- presliku pravomoćnog rješenja, odluke ili drugog pravnog akta o prestanku prethodnog zaposlenja,
- dokaz o oduzetoj roditeljskoj skrbi kada se prijavljuje dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata bez roditeljske skrbi,
- potvrdu poslodavca da radno mjesto osobe iz članka 101. stavka 1. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji ne odgovara njegovoj stručnoj spremi (u slučaju iz članka 101. stavka 2. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji),
- presliku pravomoćnog rješenja o priznatom pravu na novčanu naknadu iz članka 107. ovoga Zakona ili prava na zajamčenu minimalnu naknadu (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
- potvrdu o broju dana sudjelovanja u obrani suvereniteta Republike Hrvatske (kada se prijavljuju osobe iz članka 101. stavka 1. točaka f), i) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
- rodni list (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b), g), h), i), j) i k) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji,
- rješenje o priznatom statusu člana obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata (osobe iz članka 101. stavka 1. točaka a), b) i d) Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.
Dokazi potrebni za ostvarivanje prava prednosti pri zapošljavanju temeljem odredbi Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji navedeni su na poveznici na internetsku stranicu Ministarstva hrvatskih branitelja: https://branitelji.gov.hr
 
Kandidati će prilikom sklapanja ugovora o radu dostaviti na uvid originalne dokumente.
Nepravodobne i nepotpune prijave, kao i prijave koje nisu vlastoručno potpisane, neće biti razmatrane.
 
Pisane prijave sa svim traženim prilozima podnose se na adresu: Hrvatski zavod za zapošljavanje Područni ured Krapina, Ksavera Šandora Đalskog 4, 49 000 Krapina, s naznakom „Javni poziv za podnošenje prijava za obavljanje poslova pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika za učenike s teškoćama u razvoju u odgojno-obrazovnim ustanovama – partnerima u Projektu „Baltazar 4“ za šk. god. 2019/2020., dopuna br. III.“, najkasnije u roku od osam dana od dana objave ovog Javnog poziva pri Hrvatskom zavodu za zapošljavanje.
 
Zainteresirani za zaposlenje u više škola (moguće se je opredijeliti za najviše pet škola) dostavljaju jednu prijavu s traženim prilozima te u molbi trebaju navesti škole po redoslijedu interesa.
 
Radni odnos sa školom odabrani kandidati će zasnivati nakon provedenog selekcijskog postupka kako slijedi:
1. Osnovna škola Josipa Broza, Kumrovec, Antuna Mihanovića 8, 49295 Kumrovec – 1 pomoćnik u nastavi,
2. Srednja škola Bedekovčina, Gajeva 1, 49221 Bedekovčina – 1 pomoćnik u nastavi,
3. Osnovna škola Marija Bistrica, Zagrebačka 15, 49246 Marija Bistrica – 1 pomoćnik u nastavi,
4. Osnovna škola Ante Kovačića, Zlatar, Vladimira Nazora 1, 49250 Zlatar – 1 pomoćnik u nastavi.
 
Ovaj Javni poziv objavit će se na web stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje i partnera u Projektu, a svaka odgojno-obrazovna ustanova otvorit će Prijavu potrebe za radnikom s tekstom koji je vidljiv iz ovog Javnog poziva i sukladno broju izvršitelja po odgojno-obrazovnim ustanovama.
 
Dodatni Javni poziv za zapošljavanje pomoćnika u nastavi/stručnog komunikacijskog posrednika za šk. god. 2019/2020. za pojedine škole partnere u projektu Baltazar 4 raspisivat će se kontinuirano, sukladno dobivanju prethodne suglasnosti za osiguravanje podrške učenicima s teškoćama koju izdaje Ministarstvo znanosti i obrazovanja, te odluke osnivača škola o osiguranoj podršci, prema čl. 6. Pravilnika o pomoćnicima u nastavi i stručnim komunikacijskim posrednicima („Narodne novine“, broj 102/2018, 59/2019.), te postupku uključivanja učenika u projekt, prema Ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstva iz Europskog socijalnog fonda za projekt Baltazar 4, UP.03.2.1.03.0038.
 
Pojmovi koji se koriste u ovom Javnom pozivu, a imaju rodno značenje, bez obzira na to koriste li se u ženskom ili muškom rodu, obuhvaćaju na jednak način ženski i muški rod.

Poslodavac


OSNOVNA ŠKOLA JOSIPA BROZA
  • pismena zamolba: na adresu navedenu u tekstu natječaja