e-Građani
Informacije i usluge
Filtrirajte e-usluge
Moj profil
Korisnički pretinac
0
Prijava
Odjava
Prilagodba slabovidnosti
Ukloni prilagodbu slabovidnosti
Prilagodba disleksiji
Ukloni prilagodbu disleksiji
Veličina pisma
Veličina pisma
OIB: null
Razina sigurnosti: 0
Novih poruka: 0
Promjena subjekta
Filtrirajte e-usluge
Rezultati filtriranja
Prikaži sve rezultate
Izaberite subjekt
Izaberite subjekt koji želite zastupati u sustavu:
Malo pričekajte ...
Učitavanje podataka je u tijeku
Toggle navigation
Početak
Posloprimci
Poslodavci
Pomoć
OSOBNI ASISTENT/OSOBNA ASISTENTICA OSOBI S INVALIDITETOM
Radno mjesto
Mjesto rada:
KUĆAN MAROF, VARAŽDINSKA ŽUPANIJA
Broj traženih radnika:
1
Vrsta zaposlenja:
Na određeno; povećan opseg posla
mogućnost zapošljavanja umirovljenika
Radno vrijeme:
20 sati tjedno
Način rada:
Smjena - prijepodne
Smještaj:
Nema smještaja
Naknada za prijevoz:
Djelomično
Natječaj vrijedi od:
28.2.2025.
Natječaj vrijedi do:
27.3.2025.
Posloprimac
Razina obrazovanja:
Završena osnovna škola
Srednja škola 3 godine
Srednja škola 4 godine
Vozački ispit:
Kategorija B
Radno iskustvo:
Nije važno
Ostale informacije:
Osobni asistent (m/ž) mora biti punoljetna zdravstveno sposobna osoba koja ima završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za osobnog asistenta i:
- srednju stručnu spremu ili
- osnovnu školu i završen program za stjecanje odgovarajuće kvalifikacije ili skupova ishoda učenja za zanimanje njegovatelj.
Iznimno, osobni asistent (m/ž) može biti osoba koja ne ispunjava uvjet završenog programa obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za osobnog asistenta ako je do dana stupanja na snagu Zakona o osobnoj asistenciji završila edukaciju za osobnog asistenta u trajanju od najmanje deset sati i ispunjava ostale uvjete za osobnog asistenta propisane Zakonom.
U slučaju da kandidat/kandidatkinja nema završen program obrazovanja odraslih (osposobljavanja) za osobnog asistenta dužan je isti završiti po zapošljavanju.
Svi/sve kandidati/kandidatkinje dužni/dužne su dostaviti molbu i životopis, potvrdu o nekažnjavanju ne stariju od 30 dana, presliku svjedodžbe ili diplome o stečenom zvanju, presliku osobne iskaznice te potvrdu o stažu.
Prije sklapanja Ugovora o radu, odabrani/odabrana kandidat/kandidatkinja će biti upućen/upućena na liječnički pregled.
Po dostavljenom Uvjerenju o zdravstvenoj sposobnosti, poslodavac će sklopiti ugovor s kandidatom/kandidatkinjom koji/koja zadovoljava uvjete propisane natječajem.
Opis poslova:
- pomoć u aktivnostima svakodnevnog života ovisno o fizičkim potrebama korisnika;
- pomoć pri osobnoj higijeni korisnika;
- pomoć u kućanskim poslovima;
- pratnja i pomoć u socijalnim aktivnostima korisnika.
Informacije o mogućnostima obrazovanja putem vaučera nalaze se na sljedećoj poveznici:
https://vauceri.hzz.hr/
Mogućnost stalnog zaposlenja.
Kandidati/kandidatkinje se mogu prijaviti na način:
Osobnim dolaskom u Udrugu, Graberje 33, Varaždin
Dostavom dokumentacije putem elektroničke pošte na adresu
dms_varazdin@sdmsh.hr
Dostavom dokumentacije putem pošte na adresu Graberje 33, Varaždin
Udruga Društvo multiple skleroze Varaždinske županije će obrađivati podatke u svrhu provedbe natječajnog postupka sukladno propisima koji reguliraju zaštitu osobnih podataka.
Dostava natječajne dokumentacije smatra se vašim pristankom na obradu osobnih podataka. Svaki/svaka kandidat/kandidatkinja može u bilo kojem trenutku iskoristiti svoje pravo te u cijelosti i djelomično povući dopuštenje za korištenje osobnih podataka.
Poslodavac
Poslodavac:
DRUŠTVO MULTIPLE SKLEROZE VARAŽDINSKE ŽUPANIJE
Kontakt:
osobni dolazak: GRABERJE 33, 42000 VARAŽDIN
najava na telefon: 042 206250
mobitel: 099 3338656
pisana zamolba: Graberje 33, Varaždin
e-mailom:
dms_varazdin@sdmsh.hr